pühapäev, 21. september 2008

NELJAPÄVAL, 25.sept, kell 20.00 on proov,

REEDEL, 26. sept, umbes samal ajal on esinemine PÜHAPÄEVAL, 28. sept, kell 11.00 on seltsimaja juures hoogtööpäev!! Sellised plaanid....

5 kommentaari:

aime ütles ...

Kommenteerige ka!

aime ütles ...

Ma võtsin mõned kitsendused maha!!!!

RHEA ütles ...

tere
mina kommenteerin, et Haeska küla uue elanikuna jäi mul väga hea mulje külaseltsi koosolekust :) Super, et uusi vastu võetakse ja kinke jagatakse! asjalik ülesehitus oli koosolekul- räägiti olnud üritustest aga tõsiselt ka tulevastest plaanidest, mida külal ja selle inimestel vaja on, kuhu projekte kirjutada jne.
rahvast oli ka palju kohal, mis näitab, et küla on elav,aktiivne ja armastatud elamiskoht.
Väga loodan, et saan ka oma panuse anda küla arengusse. Eelkõige ikka muidugi sellepärast, et endal seal parem elada oleks!!! Ikka enese särk ihule lähemal. Aga kui inimestel on hea kuskil elada-olla, siis tõmbab see uusi inimesi ligi ja meeldib külalistele samuti.

Haeskas on palju ilusaid kiviaedu, mis vaja võsast välja puhastada parandada ja "välja tuua".
Mina võtan ajada Haeska kiviaedade asja- vaatame mis välja tuleb ja kas mu sõnadest ka tegudeni jõutakse.

Veel tuli mul üks mõte- seoses talude nimedega. Mõnel pool Eestis ringi sõites on näha, et inimesed on oma talude nimed kenasti sildile pannud või muul viisil tähistanud.

Äkki korraldada üks ühine külapäev just selle teemaga- kuidas oma talude nimed nähtavaks teha. On see siis ideede jagamise eesmärgil või võiks ka mingi materjali kokku ajada ja lausa valmis teha? Mul näiteks on olemas üks huvitava kujuga puutahvel, arvasin, et sinna peale oleks ju paslik põletamistehnikas talunimi kirjutada. Aga mul pole seda riistapuud, millega seda tööd teha, ja ei tea täpselt ka kuidas see asi käib.
Mis teised arvavad?
iseenesest ju väike detail, aga väga vahva on vaadata kui neid eripäraseid ja ilusaid silte rohkem ühes külas oleks.

aime ütles ...

Kui sa põletada tahad, siis minul see aparaat on....
Talu silte oleme ammu arutanud ja arutasime pühapäeval ka , aga sa istusid teises otsas ja ilmselt ei kuulnud... Tee omal valmis, küll siis vaatame, kas teeme endale samad või erinevad........

Anonüümne ütles ...

Istun ja loen siin, et tore kui asjad ikka sujuvad ja info liigub!
Loodan kah pühapäeval jõuda aga pead ei julge anda...:)! See taludele nimesiltide asi jäi jah toppama - ei mäletagi kas mitte, et ei olnud seda kõigile meeldivat ideed äkki... Aga kui keegi ära teeb siis äkki teisedki riburadapidi järgi...